Administratíva

56 inzerátov
Hlavný účtovník
Hlavný účtovník
Firma s dlhoročnou históriou prijme do svojho tímu Hlavného účtovníka/ účtovníčku na TPP. Riešenie škodových udalostí. Pracovná doba 8 hod. prípadne dohoda. Výkon práce - okres Malacky. Možnosť rastu vo firme. Plat 800 - 1200 € Prípadne ak ste zodpovedná a máte dostačujúce znalosti, zašlite životopis.
Závod
800 €
Ekonómka
Ekonómka
NÁSTUP IHNEĎ Firma MajkaTransport s.r.o., príjme ekonómku na TPP alebo živnosť. Náplň práce : práca s PC, zapisovanie objednávok, spracovanie faktúr v programe Omega, práca s CMR-kami (zahraničné), účtovanie v Omege Požiadavky : prax v odbore (ak nie je zaučíme) znalosť v programe Omega Plat: prvé mesiace plat od 1 000€
Kapušany
1 000 €
Hlavná účtovníčka
Hlavná účtovníčka
M2C Slovakia je spoločnosť s 23. ročnou tradíciou.Slovenským a medzinárodným investorom z najrôznejších odvetví ponúkame služby integrovaného facility managementu. Vďaka dlhoročným skúsenostiam a know-how v rámci služieb bezpečnosti, údržby a upratovania, sa M2C stalo dôležitou entitou udávajúcou trendy na trhu. Svoju medzinárodnú pôsobnosť a moderný prístup k službám M2C potvrdzuje založením unikátne profesijné aliancie 21STFM, ktorá združuje spoločnosti pôsobiace v rámci IFM naprieč Európou. Pracovná náplň - správa, kontrola a účtovanie dodávateľských a odberateľských faktúr - vystavovanie odberateľských faktúr - spracovanie platobných príkazov - kompletná účtovná agenda - zodpovednosť za správne zaúčtovanie účtovných položiek - spracovanie DPH - cestné dane - spolupráca pri audite - pokladňa - exekúcie - príprava účtovných výkazov, závierok, zúčtovaní a daňových priznaní Počítačové znalosti Fakturácia- pokročilý Podvojné účtovníctvo- pokročilý Pokladňa- pokročilý Mzdové účtovníctvo- základy Microsoft Outlook- pokročilý Microsoft Office- pokročilý Výhody a benefity - nadštandardné finančné ohodnotenie - príjemné pracovné prostredie a kolektív - bohatý motivačný program - vlastná sebarealizácia Požiadavky - znalosť systému Microsoft Dynamics NAVISION ( výhoda ) - precíznosť, presnosť, samostatnosť, spoľahlivosť, flexibilita - pracovitosť - chuť učit sa nové veci - schopnosť bezvýhradného dodržiavania danej metodiky - zdravý rešpekt k autoritám
Bratislava II - Podunajské Biskupice
2 000 €
Junior Admin Manager
Junior Admin Manager
Prijmeme na hlavný pracovný pomer Junior admin manažéra/ku. Pracovná náplň - komplexná personálna administratíva (ovládanie zákonníka práce na užívateľskej úrovni) - nástupy a výstupy zamestnancov - pracovné zmluvy, zmeny a dodatky - zodpovednosť za personálne zložky zamestnancov - zodpovednosť za sklad a uniformy - práca s firemným programom - Microsoft Dynamics NAV - interná komunikácia a denný kontakt so zamestnancami a bezpečnostnými manažérmi Bližšie informácie na osobnom pohovore. Počítačové znalosti Microsoft Office - užívateľská úroveň Microsoft Excel - užívateľská úroveň Microsoft Dynamics NAV - výhodou Výhody a benefity - výborný kolektív :) - zázemie stabilnej spoločnosti - možnosť profesného a mzdového rastu - dobré možnosti parkovania - notebook a telefón aj na súkromné účely Požiadavky - prax minimálne 1 rok - samostatnosť - komunikátívnosť - chuť pracovať - trestná bezúhonnosť
Bratislava II - Podunajské Biskupice
1 000 €
Prijmeme Administratívneho pracovníka s NJ na TPP
Prijmeme Administratívneho pracovníka s NJ na TPP
Firma COME WORKS, s.r.o. príjme administratívneho pracovníka s nemeckým jazykom do kancelárie v Dunajskej Strede. Služobný telefón a notebook zabezpečený. Pracovná náplň: - aktívna komunikácia so zahraničnými klientmi v nemeckom jazyku telefonicky a e-mailom - príležitostné služobné cesty, stretnutie so zahraničnými partnermi (Rakúsko, Nemecko, Belgicko,...) - administratívna činnosť Požiadavky: - samostatnosť a spoľahlivosť - komunikatívnosť a príjemné vystupovanie - znalosť nemeckého jazyka na pokročilej úrovni - C1
Dunajská Streda
1 000 €
DORUČOVATEĽ DO SCHRÁNOK
DORUČOVATEĽ DO SCHRÁNOK
Naša spoločnosť hľadá nových kolegov na pozíciu - doručovateľ / doručovateľka propagačných letákov príp. informačných novín do poštových schránok v Bratislave. Vašou úlohou bude zabezpečenie distribúcie v pridelených rajónoch podľa pokynov. Možnosť výberu pracoviska v obvodoch : BA 2, BA 3, BA 4, BA 5. Pracovná doba : Pondelok - Piatok (možnosť pracovať aj počas víkendov) Veľmi zaujmavé finančné ohodnotenie : 40 až 60 EUR / denne. !!! MOŽNOSŤ VYPLÁCANIA KAŽDÝ TÝŽDEŇ !!!
Bratislava II - Ružinov
850 €
Asistentka projektového manažéra
Asistentka projektového manažéra
Sme moderná spoločnosť, ktorá pôsobí na medzinárodnom trhu už viac ako 25 rokov a hľadáme medzi seba mladého moderného človeka, ktorý má chuť pracovať naplno. Náplň práce: - Hľadanie ubytovania v nemecky hovoriacich krajinách - Vybavovanie poštovej, e-mailovej a telefonickej komunikácie v nemeckom jazyku - Spracovanie rôznych podkladov pre projektového manažéra - Komunikácia so zamestnancami a externými partnermi - Práca s dokumentáciou – zakladanie, triedenie, vyhľadávanie, evidovanie, archivácia - Zabezpečovanie kompletnej starostlivosti o obchodných partnerov a zamestnancov, príprava a podávanie občerstvenia - Možné absolvovanie služobných ciest do zahraničia - Vystavovanie faktúr, dobropisov pre zahraničného klienta (nie je potrebná znalosť fakturácie, zaučíme) - Kompletná organizácia tímu pred vyslaním do zahraničia - Zastupovanie iných firemných pozícií - A ďalšie čiastkové úlohy podľa pokynov nadriadeného... Osobnostné predpoklady a zručnosti: - nemecký jazyk- na komunikatívnej úrovni PODMIENKOU (slovom aj písmom) - organizačné a koordinačné schopnosti - dôraz na samostatnosť a zodpovednosť - dobré komunikačné a prezentačné schopnosti + príjemné vystupovanie - flexibilita - schopnosť rýchlo sa učiť - schopnosť zvládať stresové situácie - vodičský preukaz B – výhodou, nie podmienkou - ochota v prípade potreby pracovať aj cez víkend - ovládanie PC (MS Office a internet) a sociálnych sietí na používateľskej úrovni Zamestnanecké výhody a benefity: -práca v mladom kolektíve - možnosť kariérneho rastu - zaujímavý systém odmeňovania každý mesiac (100-400€ mesačne v závislosti od výkonu zamestnanca a obratov firmy) - firemný telefón - firemný automobil na pracovné účely - teambuildingy aj s rodinnými príslušníkmi - k dispozícii Vám budú firemní právnici a účtovníci - Stravné lístky preplácané zamestnávateľom do výšky 90% - príspevok na cestovné Odmena/mzda: Minimálne 610€ v čistom (nástupný plat) + mesačne odmeny (100-400€) Výkon práce by bol v Hanušovciach nad Topľou a hľadáme niekoho z okolia maximálne do 30 kilometrov. Ak Vás táto ponuka zaujala, neváhajte a zašlite Váš životopis s FOTOGRAFIOU a so súhlasom na spracovanie osobných údajov na e-mail uvedený nižšie. Alebo pre bližšie informácie nás kontaktujte na tel. čísle uvedenom nižšie v pracovné dni v čase od 8:00-16:30. Firma si vyhradzuje právo, kontaktovať iba vybraných uchádzačov!
Prešov
780 €
PONUKA PRÁCE: ASISTENT/-KA
PONUKA PRÁCE: ASISTENT/-KA
Spoločnosť TOP-Farm Topoľnica ponúka voľné pracovné miesto na pozíciu: ASISTENT/-KA. NÁPLŇ PRÁCE: - kancelárske a administratívne práce, práca s PC - príjem objednávok telefonicky a mailom - práca s interným systémom spoločnosti - fakturácia a práca s pokladňou - príprava podkladov do účtovníctva - aktívna komunikácia so zákazníkmi a odberateľmi (mailom, telefonicky, výnimočne osobne) - poskytovanie poradenstva zákazníkom ohľadom produktov spoločnosti, riešenie reklamácií - report nadriadenému na základe jeho požiadaviek POŽIADAVKY NA UCHÁDZAČA: - vzdelanie - stredoškolské s maturitou v odbore obchod a podnikanie, marketing, ekonomické, - práca s PC, Excel, Word, Outlook, fakturácia, hospodárska korešpondencia – mierne pokročilý - jazykové znalosti: Slovenský jazyk – expert, Anglický jazyk – základy, Maďarský jazyk – výhodou - vodičský preukaz: B – aktívny vodič OSOBNOSTNÉ PREDPOKLADY A ZRUČNOSTI: príjemné vystupovanie, komunikatívnosť, samostatnosť, zodpovednosť, lojálnosť, precíznosť, schopnosť pracovať pod stresom a nátlakom, aktívne riešenie problémov. ZÁKLADNÁ ZLOŽKA MZDY (NETTO): 3,50 €/hod. (zvýšenie platu po skúšobnej dobe) + každý mesiac finančný bonus ĎALŠIE ZAMESTNANECKÉ VÝHODY: - práca v mladom kolektíve - služobný mobil - možnosť nákupu tovaru so zamestnaneckou zľavou INFORMÁCIE O VÝBEROVOM KONANÍ: Predpokladaný termín ukončenia výberového konania: 10.2.2020 Predpokladaný termín nástupu: 1.3.2020 Životopis zasielajte na e-mail. Vybraných uchádzačov budeme kontaktovať telefonicky/mailom. STRUČNÁ CHARAKTERISTIKA SPOLOČNOSTI: Spoločnosť TOP-Farm Topoľnica vznikla v roku 2010 po stúpajúcich požiadavkách trhu po kvalitnej hydine chovanej konvenčným, tzn. tradičným spôsobom chovu, bez pridania antibiotík, či prípravkov podporujúcich rast hydiny do kŕmnych zmesí. Patríme do malej skupiny chovateľov a spracovateľov hrabavej a vodnej hydiny, zaoberajúcej sa týmto spôsobom chovu. Dôležitým aspektom spôsobu spracovania našej hydiny je, že pri baliacom procese nepoužívame žiadne konzervačné chemické prípravky alebo plyny, ktoré predlžujú trvanlivosť mäsa. Tieto skutočnosti vieme potvrdiť aj množstvom laboratórnych testov. Celý výrobný proces prebieha pod prísnou kontrolou a je sprevádzaný používaním najmodernejších strojov a prostriedkov aktuálne dostupných na trhu.
Topoľnica
3,50 €
Recepčná Bratislava
Recepčná Bratislava
Prijmeme na dohodu šikovnú a usmievavú slečnu, ktorú baví práca s ľuďmi. Miesto výkonu práce Aupark Tower BBC5 CBC Eurovea Shopping Palace Pracovná náplň - zabezpečenie informačného servisu pre návštevníkov - udržiavanie priestoru recepcie v čistote Práca vhodná aj pre dôchodkyne Požiadavky - znalosť anglického jazyka na komunikačnej úrovni - práca s PC - pokročilý - je potrebné odpracovať minimálne 3-4 dni v týždni Pracovná doba pracuje sa od pondelka do piatka Eurovea aj cez víkendy Pri zaslaní životopisu prosím uviesť o aký objekt máte záujem
Bratislava
3 €
Spracovanie a vedenie účtovníctva
Spracovanie a vedenie účtovníctva
Ponúkam komplexné spracovanie podvojného a jednoduchého účtovníctva, mzdovej agendy, vypracovanie daňových priznaní k dani z príjmov, DPH, daň z motorových vozidiel, účtovné závierky pre malé a stredné firmy. Ponúkam profesionalitu a diskrétnosť. Cena dohodou v závislosti od množstva práce.
Bratislava
10 €
Telefonistka objednavok
Telefonistka objednavok
Hladame komunikativnu sikovnu telefonistku objednavok pre nase projekty.oslovenie a komunikacia s klientami telefonicky, nevyzaduje sa prax len chut pracovat a komunikativnost cez telefon. zaucime,jednoducha praca a zaujimave financne ohodnotenie 700-900 eur.praca v kancelarii pripadne aj z domu po zauceni. v pripade zaujmu nam poslite vas zivotopis do mailu budeme vas kontaktovat dakujeme
Banská Bystrica
900 €
Písanie podkladov k záverečným prácam
Písanie podkladov k záverečným prácam
VY hľadáte prácu? Chcete si privyrobiť? Máme pre vás zaujímavú ponuku! MY hľadáme šikovných a vyštudovaných ľudí zo všetkých druhov škôl a odborového zamerania pre spracovanie podkladov k rôznym typom prác. Ak sa chcete stať súčasťou nášho dynamického tímu, ozvite sa nám na e-mailovú adresu! Čo ponúkame? - príjemná brigáda a možno základ Vášho budúceho biznisu. - zaujímavé finančné ohodnotenie až do 50% z cien uvedených v cenníku na našej webovej stránke. - možnosť pracovať z domu v rozsahu aký Vám vyhovuje... Čo požadujeme? - znalosť daného oboru - schopnosť rýchlo a presne vyhľadávať rôzne informácie - spoľahlivosť, korektnosť, časovú presnosť, lojalitu, prispôsobivosť...
Bratislava
5 €
Hľadám prácu - Veľký Krtíš
Hľadám prácu - Veľký Krtíš
Hľadám prácu - zamestnanie na TPP. Ideálne by bolo v administratíve. Nebránim sa však ani inej zaujímavej ponuke. Z rodinných dôvodov len v okrese Veľký Krtíš. Som žena v zrelom veku s praxou v zdravotníctve, samospráve, administratíve, v sociálnej oblasti. Mám Osvedčenie na prácu vo wellnes a masérsky kurz.
Veľký Krtíš
800 €
Administratívna podpora eshopu
Administratívna podpora eshopu
Miesto vykonávania práce: Bratislava Druh pracovného pomeru: na dohodu, brigáda, živnosť Termín nástupu: Ihneď Pracovný čas: Pracovné dni od 14:00 - 18:00 Náplň práce: - správa objednávok internetového obchodu - komunikácia so zákazníkmi - správa sociálnych médií (Facebook, Instagram) - výdaj tovaru koncovým zákazníkom Čo od teba očakávame: - počítačová zručnosť - zodpovednosť a precíznosť - samostatnosť - stredoškolské vzdelanie s maturitou/študent vysokej školy - záľuba vo svete sci-fi, fantasy výhodou Čo Ti ponúkame: - nenáročnú prácu v rámci Bratislavy - pracovný čas od 14:00 - 18:00 -notebook a mobilný telefón - super kolektív - zľavu na nákup v našom e-shope Náplň práce: Tvojou náplňou práce bude administratíva objednávok od objednania, zabalenia a odoslania popr. výdaju tovaru koncovému zákazníkovi. Spravovanie Facebookového a Instagramoveho účtu (pridávanie postov, memečiek, obrázkov tovarov). Komunikácia so zákazníkmi ohľadne objednávok. Platobné podmienky: Od 500€/mesiac (brutto)
Bratislava III - Nové Mesto
500 €
Ponúkam prácu z pohodlia domova
Ponúkam prácu z pohodlia domova
Ak si komunikatívny, ambiciózny a chceš prácu z pohodlia domova hľadáme práve teba!!! Jednoduchá práca - personalizácia a admistratíva firmy. Nejedná sa o žiaden predaj. Viac info na telefónnom čísle alebo maily.
Košice
1 000 €
Administratívna pracovníčka
Administratívna pracovníčka
Flexibilná pracovná doba 20 hodín týždenne. V kancelárii.
Prievidza
300 €
Hladáme spolupracovníkov do tímu
Hladáme spolupracovníkov do tímu
dobrý den, hladama spolupracovníkov do tímu nevšedného finančneho poradenstva. Robíme ľudom finančný poriadok. Vyhladavame klientov s exekuciami ,čo maju pozdlžnosti voči bankám a nebankovkám , hrozí im dražba, exekucie, majú zrážky zo mzdy.
Gelnica
500 €
Hladám prácu-administratíva, recepčná...
Hladám prácu-administratíva, recepčná...
Dobrý deň. Hladám si prácu ako recepčná alebo v administratíve. Je vlastne jedno o akú prácu sa bude jednať. Angličtina na vysokej úrovni, celá maturita bola robená v zahraničí v Angl. jazyku. Som flexibilná, rada sa priučím nové veci a rada hneď nastúpim. Práca len v Holíči alebo Skalici.
Skalica
450 €
Práca v administratíve
Práca v administratíve
Obchodná firma v Košiciach ponúka prácu, ktorá Vás posunie dopredu. Práca vhodná aj popri zamestnaní, pre mamičky na MD, dôchodcov ale aj pre študentov. Náplň práce: - odpisovanie na e-maily - telefonická komunikácia - osobná komunikácia Pracovná doba je flexibilná, potrvá ti zhruba 4hod denne. Platové podmienky a všetky ďalšie informácie ti budú ozrejmené na osobnom pohovore, na ktorý sa treba vopred objednať.
Košice IV - Juh
800 €
Hľadám prácu na doma
Hľadám prácu na doma
Dobrý deň. Hľadám prácu, najlepšie z domu, žiadne katalógové predaje, skôr vybavovanie objednávok a pod. Vyštudovaná administratívna korešpondencia. Ďakujem za každú ponuku.
Námestovo
10 €
1 2 3