Administratíva

Tomuto filtru nevyhovujú
žiadne inzeráty

Pozrite si najnovšie inzeráty z kategórie Administratíva

Asistentka výkonného riaditeľa
Práca pre orlicu – čítaj a pochopíš - Bratislava V našej práci nejde len o odkladanie papierov do priečinkov.. Spolu sme si spísali zhruba 40 činností, ktoré vieme delegovať a keby ti nebolo dosť, tak tieto činnosti majú aj svoje podkategórie -od zabezpečovania plynulého projektového chodu -cez tvorenie procesov a nových pracovných pozícií -až po komunikáciu a riešenie úloh, ktoré brzdia nápredovaniu značky a efektívnemu približovaniu sa k vízii -ako BONUS môže byť aj organizovanie teambuildingov, spoločných aktivít a školení -alebo sa môžeš stať ako nežná súčasť obchodného stretnutia s úspešnými podnikateľmi Každá činnosť sa nerobí naraz, to pochopiteľne jeden človek z časového hľadiska nedá, avšak držať v hlave čo i len 10 nevyhnutných povinností si vyžaduje skutočne premyslený systém. Zvládať riadiť a sledovať 20 odlišných postupov, procesov, projektov je veľmi náročné a preto je nevyhnutné mať systém. My ich aktuálne robíme niekedy aj cez 40 na osobu. To je dôvod, prečo HĽADÁME šikovnú ASISTENTKU, ktorá bude NAŠOU OPOROU a odbremení nás od neustáleho preťaženia. Výhoda je tá, že VŠETKO ŤA NAUČÍME, ale z kuriatka na dvore orla nespravíme. - orol je vznešený, krásny, pokojný - má úplný prehľad, čo sa pod ním deje - je nad vecou, nech sa deje pod ním čokoľvek - je odosobnený, no zároveň na milimeter presný, keď je to potrebné - presne vie, kedy má ísť po svojej koristi - keď loví, tak detailne naplánuje svoj let - korisť chytá obrovskou rýchlosťou a s dokonalou presnosťou Vidíš sa v týchto vlastnostiach? Ak áno, tak si takmer určite tá pravá. Pokiaľ cítiš, že je to pre teba výzva, tak to je správne a určite čítaj ďalej. DOLEZITE! VODICSKE SCHOPNOSTI A VODICSKY PREUKAZ! Hľadáme šikovnú, komunikatívnu, sympatickú, úprimnú, starostlivú, vytrvalú mladú slečnu alebo dámu, ktorá zároveň neutečie, keď počuje slovo šport alebo iné spoločné aktivity. Výhoda je tá, že VŠETKO ŤA NAUČÍME, ale z kuriatka na dvore orla nespravíme. Názov: Asistentka výkonného riaditeľa Účel: Plánovať a ochraňovať zdroje výkonného riaditeľa Nástupný plat od 759eur. V prípade zaujmu mi napiste, a ja vam poslem obratom test, ktory je nutne vypracovat. Vysledok testu mi potom zaslete spolu s CV. Odpovedame len vybranym uchadzacom do druheho kola. Pekny den :)
Bratislava III - Rača
759 €
Administrativna praca
Asistent/ka manažéra Hľadáme mladých ľudí, ktorí by zefektívnili prácu v našej spoločnosti a boli by pre nás prínosom. Jedna sa o prácu na TPP s nastúpim IHNEĎ. Náplň práce: administratívna podpora manažéra v mladej dynamickej spoločnosti. -komunikácia s rôznymi inštitúciami - komunikácia s klientami a to elektronicky, telefonicky a plánovanie osobných stretnutí Podmienky pre uchádzačov: maturitné vysvedčenie/ výučný list komunikatívnosť príjemne vystupovanie Pracovný čas: PO-PIA od 9:00 do 17:30 v Bratislave Nástupný plat je 1000€ brutto + stravné lístky + mesačne odmeny (priemerný plat 1200/1300€) Pre dohodnutie osobného pohovoru mi pošlite vaše tel. číslo a obratom sa Vám ozveme.
Bratislava
1 000 €
Office manager
Spoločnosť s dlhoročným pôsobením v oblasti nákladnej cestnej dopravy a stavebných a štukatérskych prác hľadá office managera do svojho tímu. Náplň práce, informácie o pracovnom mieste: vybavovanie telefonickej a e-mailovej komunikácie s dodávateľmi, odberateľmi a zamestnancami evidencia dochádzky zamestnancov vystavovanie dodacích listov a faktúr za poskytnuté služby príprava podkladov pre účtovníčku súčinnosť pri vybavovaní územných/stavebných povolení inzerovanie voľných pracovných ponúk odosielanie a preberanie pošty Všeobecne požadované znalosti: Požadované znalosti: práca s PC (word, excel, mail, www) poznať princípy fakturácie (skúsenosť s programom OMEGA výhodou) ochota učiť sa novým veciam ochota vybavovať pracovné záležitosti aj mimo firmu - návšteva úradu obecného/stavebného, poisťovne, pošty a iné príjemné vystupovanie
Závod
800 €
Práca v Bratislave v kancelárií s nástupom IHNEĎ
BRATISLAVA Ponúkam dlhodobú prácu v kancelárií- marketing + administratíva na TPP s nástupom IHNEĎ! Hlavne pre mladých ľudí od 18-30 rokov (nie je podmienkou) PO-PIA od 09:00-17:30 Vhodná práca aj pre absolventov Plat na zmluve 1.000€ brutto( za celý mesiac) + bonusy + stravné lístky (priemerný plat 1300€ brutto) Podmienky pre uchádzača : Maturita/ Výučný list Komunikatívnosť a príjemné vystupovanie Popis práce: - Administratívna podpora manažéra - Komunikácia s klientmi ( tel. aj e-mail) - Komunikácia s rôznymi inštitúciami - Práca s PC a tabletom Pre dohodnutie prac. pohovoru mi napíšte sms alebo pošlite životopis na e-mail.
Bratislava II - Ružinov
1 000 €
PRÁCA NA DOMA -pracovník personálneho oddelenia
* 400-800€/mes * pracuješ, kedy, koľko a odkiaľ chceš * bezplatné zaškolenie ~ náplňou práce bude nábor nových spolupracovníkov, selekcia uchádzačov, výber vhodných uchádzačov na potrebné prac. pozície v spoločnosti, e-mailový servis ... Pre bližšie informácie ma, prosím, kontaktujte e-mailom...
Košice
600 €
Ponúkam prácu vhodnú aj popri zamestnaní
Obchodná spoločnosť hľadá 2-4 asistentky na administratívne práce z domu na 2 až 4 hodiny denne. Zárobok možný od 200€ do 800€ mesačne. Informácie emailom alebo sms.
Košice
800 €
Praca
Hladam serioznu pracu na TPP v Ke. Oblast: administrativa, asistent, praca v gastro, predavacka, praca v pizzerii v pekarni, predavacka. Poprosim mail ci viber
Košice I - Staré Mesto
700 €
Konzultant / Asistent vedúceho
V našom tíme ponúkame možnosť získať teoretické a praktické zručnosti v oblasti marketingu, personalistiky, financií a riadenia ľudských zdrojov. Uvedené zručnosti získate pomocou špecializovaného systému zaškoľovania, ktorý je úplne bezplatný. Konzultant: komunikácia so zákazníkmi, vytváranie klientskych zložiek, práca na počítači, prezentácia riešení pre zákazníkov Asistent vedúceho: administratívna podpora,výber nových kandidátov,zaškoľovanie nových spolupracovníkov, postupne preberá kompetencie v rámci kancelárie Ponúkané výhody: Bez skúšobnej doby s možnosťou zvýšenia príjmu už po 1 mesiaci, Príjemné prostredie, Garantovaná kariéra, Zaujímavé finančné ohodnotenie, Flexibilný pracovný čas Zasielajte štruktúrovaný životopis emailom . Následne budú naši personalisti kontaktovať vybraných uchádzačov a dohodnú si s Vami termín pohovoru, na základe ktorého si vyberieme vhodných uchádzačov pre náš tím.
Prešov
750 €
Tvorba/úprava textov v slovenčine aj angličtine
Ponúkam profesionálnu úpravu akýchkoľvek textov v slovenskom aj anglickom jazyku po gramatickej, pravopisnej aj štylistickej stránke. Som absolventkou filozofickej fakulty, odboru slovenčina - angličtina, mám viacročné skúsenosti s jazykovou redakciou textov. Cena dohodou.
Košice
1 €
Administratívny pracovník
Do našej firmy hľadáme nových pracovníkov, či už na trvalý pracovný pomer, alebo vo forme brigády. Jedná sa o administratívnu činnosť, ktorú je možné vykonávať z pohodlia domova približne 2 hodiny denne podľa potreby a vášho voľného času. Práca je vhodná pre každého uchádzača, ktorý rád komunikuje, má chuť kariérne rásť a preferuje samostatné a flexibilné zamestnanie. Mesačná odmena 600 - 1200€ Bližšie informácie vám radi podáme na osobnom pohovore. Neváhajte sa nám ozvať zaslaním životopisu na mailovú adresu. Tešíme sa na vás.
Košice I - Staré Mesto
600 €
Telefonistka BB praca aj z domu
Hladame telefonistku objednávok služieb požadujeme komunikativnost,zodpovednost cielavedomost a samostatnost. nie sme call centrum,jednoducha práca nevyžaduje sa prax možnost práce aj z domu po zaučení. preferujeme uchadzacov stredne Slovensko. možnost prispôsobit pracovnú dobu,zaujímave finančné ohodnotenie cca 600-1000 eur mes. bonusy a odmeny v pripade záujmu nam pošlite vas životopis na mail dakujeme tešime sa na spoluprácu
Banská Bystrica
dohodou
Práca z domu
Obchodná firma ktorá je úspešná na našom trhu už 20 rokov prijme do kolektívu nových ambicióznych ľudí s chuťou si zarobiť. Práca je jednoduchá administratívna činnosť na 2 hodinky denne. Vhodné aj ako činnosť popri zamestnaní, materskej dovolenke či štúdiu. Plat je individuálny od 200 až do 2000 eur (bližšie info osobne). Vhodné aj pre uchádzačov bez praxe ( firma poskytne školenie ). Práca je časovo flexibilná a vieme sa prispôsobiť každej situácii. Ak máte záujem si zarobiť z pohodlia domova tak ma prosím kontaktujte na tel čísle . Telefonovať môžete aj vo večerných hodinách alebo cez víkend(nejedná sa o denne kontaktovanie ľudí a vnucovanie produktu na predaj. Tešíme sa na spoluprácu .
Prešov
600 €
Ponúkam prácu vhodnú aj popri zamestnaní
Obchodná spoločnosť hľadá 2-4 asistentky na administratívne práce z domu na 2 až 4 hodiny denne. Zárobok možný od 200€ do 800€ mesačne. Informácie emailom alebo sms.
Košice
800 €
administratívny pracovník
Obchodná firma ponuka administratívnu prácu na doma 1- 2 hod. denne možný zárobok od 200 -800 € Práca je vhodná popri zamestnaný,nezamestnaných, mamičky na materskej dovolenke, pre dôchodcov dokonca aj pre študentov. Prácu môžete vykonávať s pohodlia domova. Podmienky pre uchádzača: Stredoškolské s maturitou Vlastný počítač alebo tablet,alebo mobil Prístup k internetu Zodpovedný a dôsledný prístup Pracovný čas si určujete podľa seba. V prípade záujmu ma kontaktujte
Košice I - Staré Mesto
200 €
Práca z domu administratíva,e-mailová komunikácia
Ponúkam jednoduchú prácu vykonávanú z domu pre firmu Rouvia. Práca vhodná ako vedľajší príjem na pár hodín denne, ale tiež ako hlavný príjem. K práci potrebujete počítač alebo notebook a pripojenie na internet. Práca v rámci celého Slovenska! Práca vhodná pre všetkých – zamestnaní, nezamestnaní, mamičky na materskej dovolenke, dôchodcovia, invalidný dôchodcovia, živnostníci. Pracovný čas je maximálne flexibilný. Odporúčaný pracovný čas je priemerne cca. 2-3 hodiny denne.Nie je povinné pracovať každý deň. Pracovný čas si určujete podľa seba. Výška zárobku pohyblivá na základe výkonu, v priemere cca. 800 € a viac mesačne. Náplň práce obsahuje nasledovné činnosti: - administratíva: zapisovanie údajov, vedenie databázy klientov, tovaru, popisovanie tovaru - e-mailová komunikácia so záujemcami, zákazníkmi - práca s internetovou inzerciou (hľadanie, vkladanie a aktualizácia inzercie) - propagácia tovaru, predpríprava predaja, marketing - sprostredkovanie záujemcov - žiadne telefonovanie či nútenie produktov ľuďom V prípade záujmu mi napíšte e-mail a poskytnem vám podrobnejšie informácie. !!!!Limitovaný počet miest!!!!
Bardejov
800 €
Práca z domu, Brigáda
Obchodná firma hľadá administratívneho, personálneho pracovníka. Práca je možná aj z pohodlia domova. Práca popri zamestnaní, podnikaní, MD, dôchodku a vhodná aj ako brigáda pre študentov. Plat závisí od odpracovaného času, ale je možné si zarobiť 200-800€/mes. Firma sa nachádza v Košiciach, kde je potrebné prísť na osobný pohovor. Pre viac info ma kontaktujte mailom.
Košice
800 €
Práca na skrátený úväzok
Dobrý deň. Mám 50 rokov, som optimistická, spoľahlivá, flexibilná, dochvíľna, nekonfliktná a hľadám si prácu v Prešove a blízkom okolí na polovičný úväzok (4 - 5 hodín denne), okrem víkendov, prevažne v dopoludňajších hodinách. Mám predstavu o práci administratívneho charakteru, alebo ako predajca v obchode, nie však potraviny, ani banka, poisťovňa, či katalógový predaj. Môže to byť taktiež práca na recepcii, alebo vrátnici ako informátor a pod. Počas mojej 23 - ročnej praxe v banke som nadobudla skúsenosti okrem iného, aj s pokladničnou hotovosťou tuzemskou, aj valutovou. Ovládam prácu na PC, no programy Office len na začiatočníckej úrovni, ale rýchlo sa učím, ak je treba. Ostatné moje schopnosti, či vedomosti rada doplním na osobnom pohovore.
Prešov
300 €
Hľadám prácu
Dobrý deň. Hľadám si prácu v oblasti administratívy, ekonomiky ale môže ísť aj o manuálnu prácu v sklade na stavbe a pod. Mám 25 rokov ukončenú vysokú školu prvý stupeň, vodičský preukaz typ B ovládam anglický jazyk a prácu s PC na veľmi dobrej úrovni. Učím sa rýchlo novým veciam a mám kreatívne a logické myslenie. Prácu preferujem na živnosť na pár hodín týždenne ale nebránim sa ani práci na plný úväzok. Hlavne hľadám zmyslu plnú prácu, ktorá má význam žiadne oslovovanie ľudí a katalóg. predaj. Za ponuky vopred ďakujem.
Trenčín
400 €
Administratívna práca - práca z domu
Hľadáme nové kolegyne, kolegov na administratívne práce. Jedná sa o spoločnosť, ktorá sa zaoberá predajom sanitárnej techniky. Prácu je možné vykonávať z pohodlia domova, či v kancelárií našej spoločnosti. Sídlo spoločnosti sa nachádza priamo v Košiciach, kde budete po zaslaní životopisu pozvaný na pracovný pohovor. Pracovná doba je na 2/6 hodín denne. Jedná sa o nenáročnú prácu. Je tu samozrejme možnosť kariérne rásť, či si len finančne prilepšiť. Rozhodnutie je len a len na Vás. Jediné, čo k práci potrebujete je vlastný počítač, mobil a samozrejme chuť na sebe pracovať a zdokonaľovať sa. Pracovať sa u nás dá na dohodu, TPP či brigádne. Výber je len a len na Vás. Podmienkou prijatia do zamestnania je znalosť práce na PC, mobile či tablete. Vek 18 rokov a stredoškolské vzdelanie ukončene maturitou. Všetko ostatné Vás radi a ochotne naučíme. V prípade, že Vás ponuka zaujala ma prosím kontaktujte len prostredníctvom e-mailu. Nedá sa byť vždy pri telefóne, neustále mám schôdzky, školenia... a po zaslaní e-mailu máte istotu, že sa Vám na 100% ozvem. Predom ďakujem za pochopenie a teším sa na Vás.
Košice
800 €